Sivut

sunnuntai 2. toukokuuta 2010

Huhtikuun parhaat

Ää mulla ei oo aikaa päivittää ja lukijat vaan kaikkoaa sob sob :::( Ei mutta ihan vakavissaan voin sanoa, että autokoulu on mulle nyt huomattavan paljon tärkeempi kun tänne kirjottelu. Pitäis nimittäin tuon toukokuun aikana saada se kortti. Muuten ei hyvä heilu. Tääkin sunnuntai taitaa mennä tota autokoulun kirjaa lukiessa, kunhan saan tän kirjotettua. Teoriakoe on huomenna ja ajojakaan ei ole enää montaa, että inssikin on jo aika lähellä. En oo ehtinyt ommella edes yksiä verhoja kaverille, kun päivät on ihan liian lyhyitä mun tarkotuksiini. Mutta ehkä sitä jaksaa tämän kuukauden, kun tiedossa on mahdollisesti huippu kesä! Paitsi ettei kesätöistä oo kuulunut vieläkään yhtään mitään. Ties moneenko paikkaan hain. Sob sob.


Huhtikuun...

...inspiraatiokuvat:
Nämä toimii tän postauksen kuvituksena. Kaikki on löydetty we♥it:stä. Tatuoinnit, kesä, piknikit, skeittilaudat, skeittaaminen etc. ♥

...parhaat biisit:
The Prodigy - Spitfire

Suzi Quatro - Wake Up Little Susie



...uskomattomin, käsittämättömin ja epätodellisin aikaansaannos:
Kigurumi valmistui! Miten sattukaan juuri ennen vappua :--D

...parhaat vitutuksen aiheuttajat:
Kaikki pienet ulkonäköön vaikuttavat turhat vaivat, kuten mm. oudot vesikellojen näköset näppypesäkkeet siellä täällä käsissä, välillä enemmän ja välillä vähemmän, välillä kutiaa ja välillä sattuu. Niitä on ollut jo jostain joulukuusta lähtien, mutta nyt tuntuu että olisin voiton puolella. Sekä punottava/kirjava naama, joka on muuta ihoani tummempi ja kaikki luulee että käytän liian tummaa meikkivoidetta :D Toisaalta tällä albiinopärställä se voi ollakin erittäin mahdollista. Ja kynnet jotka on taas alkaneet villiintyä.


...ilonaihe:
Sain tosiaan sen vanhan kovon ja kaikki sen tiedostot käyttööni ja oon yhäkin onnnnnnellinen <3_____<3

...jäätymiset:
Jäädyn pahasti aina kun joku tuntematon tai edes semisti tuntematon puhuu mulle yllättäen, etenkin jos joku kehuu. Vittuiluun on aina paljon helpompi reagoida :D Socially awkward penguin~


...huomio:
Asiat ei ole niin mahdottoman hauskoja/jänniä enää sitten kun niihin saa luvan "korkeammalta taholta". Hieno esimerkki kun vappuna ei jaksanut juoda humalaa vaikka sekin olisi nyt laillista.

...halutuin:
Kesätöitä mulle kiitos. Jos niitä ei löydy niin raha ihan tyhjästäkin kelpaa.


...lainaus:
- Forget love, I'd rather fall in chocolate.

...parhaat hetket, jotka tv:llä oli tarjota:
House ♥ Oon ihan umpirakastunut kyseiseen sarjaan ja aivan erityisesti kyseiseen herraan. En käsitä miksen alkanut seuraamaan sitä heti silloin alussa.


...nerokkain bändi:
Bloodhound Gang. Awwsum! Oon kuunnellut joskus aikasemminkin mm. biisejä Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss, Fire Water Burn ja Kiss Me Where It Smells Funny, mutta kun Rockilla soitettiin The Bad Touchia (jota en siis aikasemmin ollut kuullu), niin... That's it :--)

...esimerkki siitä, kun Miralla on vähän pitkät piuhat:
- Sä oot se jolla on ne kekkoslasit.
*"pieni" hiljaisuus ja ehkä jotain aivojen raksuttamista*
- Joo, oon...
Tässä olisi kyllä pitänyt olla paikalla, että tajuasi miten hitaasti mulla välillä raksuttaa.


...upeimmat hiukset:
Rastat. Aina oon niistäkin tykännyt, mutta tässä kuussa jotenkin erittäin paljon :D

...selkeimmät merkit kesästä:
Jäätelö vähintään kerran viikossa, koulussa on kuuma ja naapurin 7-luokkalainen kakara ajelee tuossa tiellä mopollaan ilman korttia ja kypärää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)