Sivut

tiistai 2. helmikuuta 2010

Random babble & stuff

Nyyh. Oon taas niin väsynyt, ettei hyvä tosi. Jos joku tietää millä saan itteni nukkuun kello kymmeneltä ja pysyyn hereillä koko päivän, niin olisi ihanaa jos jakaisi tämän tiedon munkin kanssa :D

Avoimet ovet tuli ja meni. Meidän luokassa ei käynyt turhan paljon porukkaa, ainakaan sinä aikana kun mä olin paikalla. Muutenkaan ei mennyt se päivä ihan putkeen, kun mun oli tarkotus ommella itelle laukku semmosesta mahtavasta kankaasta, minkä sattumalta bongasin Eurokankaasta. Ehin tehdä siihen kuitenkin vaan vuorin. Mutta! Sen sijaan oon saanut kaverilleni tekemän hameen vanhojen tansseihin valmiiksi ja se on niin ihana! Kuvitelkaa 22m tylliä yhdessä hameessa! Melkein voisin pitää sen itelläni ♥

Kokeilin eilen aamulla kuvata mun asua, mutta lärvi näytti niin väsymyksen masentamalta, että päätin sen sensuroimisen olevan hyväksi. Rosebulletin harmaa huppari on ihanan lämmin, mutta silti alkaa ottaa pikku hiljaa päästä se, että toi tappopakkanen rajottaa pukeutumista.

Huppareiden sijaan tahtoisin kiskasta päälleni muun muassa tuon kuvassa lojuvan överikivan mekon. Se on peräsin samaisesta putiikista kun tämä laukku. Äiti oli aatellut sitä ensin itelleen ja toi sen kotiin kysyäkseen mun mielipidettä. Oon kuitenkin sitä mieltä, että tommonen kuosi on melkein 50-vuotiaalle aikuselle ehkä vähän turhan "sähäkkä" :D Totuushan on kuitenkin se, että halusin tän vaan itelleni. Ja sain tän itelleni. Ja rakastan tätä ♥
Mekon lisäks kuvasta löytyy mun uudet farkut ja täytyy vielä tännekin ihmetellä, miten prseestä farkkujen hankkiminen on, etenkin kun tietää mitä haluaa. Olisin siis halunnut korkee- tai normivyötäröiset harmaat/tummanharmaat pillifarkut. Ei sinistä, ei semmosta vyötäröö että persvako näkyy, ei strasseja tai muuta kamalaa, ei boot cuttia. Ja se sovittaminen käy urheilusta :D Mutta no, lopulta löysin ilmeisesti parhaat saatavilla olevat farkut, kun menin katteleen Seppälään niitä Models ownin meikkejä. Tuommoset tummanharmaat yksinkertaset kapeelahkeiset farkut. Ja kaikista suurin ihme on, että nää oli jopa sopivanmittaset kaltaselleni lyhyttukkijalkaselle. Pitää vaan toivoa, että Seppälä ois oikeesti kehittänyt laatuaan parempaan suuntaan ja nää kestäis vaikka muutamankin kuukauden.

Farkkujen lisäks ostin taas yhden Wild and Crazy -kynsilakan. Lisäks kuvasin tollaset jo vähän aikaa sitten hankkimani tökötit, minkä pitäis parantaa kynsiä. Sininen on kynsien & kynsinauhojen puhdistusainetta ja keltanen on myrttiöljyä (joka tuoksuu ihanalle). Ostin muun muassa nää lahjakortilla, jonka sain hankittua PointShopista Kicksiin. Taas tänään repes/lohkes yhestä kynnestä melkein sentin verran kynttä ja siis ihan lievästi harmittaa.

Nyt voisin mennä lukeen huomiseen äikänkokeeseen... :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)