Sivut

torstai 13. lokakuuta 2011

Haaste kertaa kaksi

Sain kaksi haastetta mmajeelta, juuri sopivasti kun blogin puolella on ollut vähän hiljaista eli kiitos vaan. :D Aihetta kirjottaa kyllä löytyis, mutta aikaa vähän vähemmän nyt taas kun jakso vaihtu ja on noita lukioaineita. Ja sitten kun niitä ideoita kertyy, en tiedä mitä pistäisin tänne ensimmäisenä ja lopputuloksena en pistäkään sitten mitään. :D

Haaste nro. 1:

Tämän haasteen tarkoituksena on kiittää haasteen antajaa sekä linkittää haaste kymmenelle seuraavalle!
1. Suosikkiväri: valkonen ja jos se ei jonkun mielestä ole väri niin turkoosi ja punanen
2. Suosikkieläin: En osaa päättää kissojen ja pupujen välillä ja koiratkin on niin sulosia!
3. Suosikkinumero: 7 ja 9
4. Suosikki alkoholiton juoma: maito :D
5. Facebook vs. Twitter: Facebook
6. Intohimoni: Musiikki, ompelu, vaatteet.
7. Saada vai antaa lahja: Jos olisi rahaa niin antaa. Mutta kun ei ole :(
8. Suosikkikuvio: Öö. Tähti
9. Suosikkiviikonpäivä: lauantai
10. Suosikkikukka: kielo


Haaste nro. 2:

Tehtävänäsi on:

- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa

1. Mulle selvisi tänään että oon tainnut kakarana nähdä Hale-Boppin, mikä on mun mielestä ihan mielettömän siistiä! :D
2. Jos en olisi näin laiska käyttään älynlahjojani, voisin opiskella juristiks tai psykologiks.
3. Jos mulla ei olisi rillejä, en mielestäni tarvisi myöskään hiuksia juuri otsista enempää.
4. Saatan olla vähän itserakas, mutten mielestäni kuitenkaan itsekeskeinen.
5. Vajaa kuukausi sitten mulla todettiin piilevä kilpirauhasen vajaatoiminta, joka selittää miksi oon ollut koko ammattilukion ajan niin luonnottoman väsynyt. Ihan kiva että selvis sekin sitten vihdoin :DD
6. Mulla on taipumusta tykästyä vähän omaleimasiin ihmisiin.
7. Jos oon todella ylpee jostain aikaansaannoksestani, ei mulle oo mikään ongelma kehua sitä. Mutta jos mua kehutaan jostain mistä en oo erityisemmin ylpee, niin se on sitten vaan harvinaisen kiusallista.
8. Oikeasti minäkin oon vain kaiken kimaltavan ja glitterin perään hihkuva harakka.

Nyt mulla on taas sellainen olo, että oon nähnyt vähän kumpaakin haastetta vähän joka blogissa ja muutoinkin oon näköjään jokasessa aikasemmassakin tekemässäni haasteessa jättänyt haastamatta, joten jatketaan samalla linjalla... :D En tykkää haastaa kun en tiedä tykkääkö ihmiset tulla haastetuksi hehe. :--)

Loppuun vielä periaatteessa kolmas haaste, mikä joissakin blogeissa on pyörinyt. Mua ei kukaan tähän oo haastanut mutta tutkailin vanhoja kuvakansioita ja halusin tehdä tän. Eli ideana oli kaivella tietokoneen syövereistä kuva itestä syyskuulta 2010 ja syyskuulta 2011. Harmi vaan, että mulla ei näköjään ollu itestäni kuvia syyskuulta 2011, joten otin tältä kuulta. :D



Just a couple of challenges in Finnish and pictures from September 2010 and October 2011.

2 kommenttia:

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)