Sivut

maanantai 5. toukokuuta 2014

Inspiraatiota Polyvoresta

Pukeutumisesta on tullut mulle taas vaihteeksi pieni stressin aihe. Talvella ostin kaappeihin ennätysmäärän neuleita, joita mulla ei aikaisemmin juurikaan ollut, ja niitä olikin ihana käyttää. Nyt ne alkaa olla liiaan kuumia ja kaappien sisältö alkaa tuntua taas kovin ankealta. Printein varustettuja t-paitoja sekä kauluspaitoja. Olis niin hirveän kiva pukea päälle välillä jotain muutakin. Mutta kaupoista on niin vaikea löytää mitään mun kriteereihin sopivaa ja oon hävyttömän laiska tekemään itse, vaikka kankaitakin kyllä löytyy kaapeista.

Koska omasta vaatekaapista ei tunnu löytyvän kivoja kokonaisuuksia määräänsä enempää, muistin taas Polyvoren ja oon nyt siellä kuluttanut jonkin verran aikaani kivoja asuja kasaillen ja niistä haaveillen. Inspiraatiopostausten ystävänä halusin jakaa näitä tännekin ja ainakin aiemmilla kerroilla nää Polyvore-kollaasit on saaneet ihan hyvän vastaanoton. Osa kuvista on ikävä kyllä vähän sumeita, kun ne näkyy tässä blogissa niin isoina.

Eat. Sleep. Blog.



Grey Spring



Pop of Colour



Ready For Summer Festivals



Put on your boxing gloves

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)