Sivut

tiistai 30. marraskuuta 2010

Marraskuun parhaat

Lokakuun parhaat jäikin välistä kiitos harvinaisen kiireisen lokakuun. En ehtinyt edes huomata missä vaiheessa siirryttiin marraskuun puolelle. Voisin taas hämmästellä tätä ajan kulua vaikka kokonaisen postauksen verran. Oon käynyt tota kolmoistutkintoo nyt noin kaks ja puoli vuotta ja se on mennyt ihan järjettömän nopeesti. Toisin kuin yläaste meni. Se kolme vuotta tuntu epätodellisen pitkältä ajalta. Toisaalta kun miettii että vielä viis ja puoli vuotta sitten olin ala-asteella. Pitäiskö sitä alkaa huolestua miten tää aika juoksee eteenpäin ja mä juoksen paikallani? :D Ei tässä kyllä oikein muu auta vielä pariin vuoteen kun oon jumissa tuolla koulussa. Lukio. Herp derp.

Marraskuun...

...oivaltavin oivallus:
Dude, what if like atoms are solar systems and planets are like electrons and universes are like complex molecules, and we have like a zillion universes in our fingernails man.


...kiukunpuuskat aiheutti:
Ihan liian vähäinen vapaa-aika ja väsymys. Oon ollut melkein koko ajan äkänen :D En oo saanut tehdä mitä haluaisin, kun ei oo ollut aikaa. Oon koittanut nukkua tarpeeks ja siltikään ei väsymys katoa mihkään. Tarvisin 12 tunnin yöunet, etten torkahtelis pitkin päivää. Mutta se taas edellyttäis sitä, että meen nukkuun melkein heti kun pääsen koulusta. Puoli kuudelta.

...naurut tarjosi:
Don't you hate it when you buy a bag of air and there are potato chips in it?


...hyvä puoli:
Näytöt meni hyvin ja työssäoppiminenkin sitten loppujen lopuks erittäin mukavasti mukavien ihmisten seurassa. Asteikolla yhestä kolmeen sain muistaakseni joka kokonaisuuesta kolmosen. Ainoa vaan että nykyään tylli aiheuttaa mulle sätkyn jos nään sitä kerralla metriä suuremman määrän :---)

...oudoin uniin liittyvä juttu:
Oon huomannut, että oon ruvennut unissa toteemaan unessa oleville ihmisille, että tämä on unta tai jotain muuta siihen suuntaan. Oon tehnyt tän jo aika monessa unessa ja aina kaikki yrittää väittää että pöh tämä mitään unta ole.

...ärsyttävin luonteenpiirteeni:
Hajamielisyys. Oon unohdellut normaaliakin enemmän asioita, jos mahdollista. Muun muassa työssäoppimisen arviointipaperi jäi työpaikalle. Lisäks oon ihan sekasin kuukausista.

...ylivoimaisesti sulosimmat elukat:






...ylivoimaisesti kauneimmat ihmiset:



Pakko saaha kesätöitä haluan tatuoinnin!



...random:


Aijai, oon nyt niin innoissani joulusta, etten oo tainnut vuosiin olla! Mistä lie johtuu moinen, mutta ihanaa joulukuuta kaikille! :-)

2 kommenttia:

  1. Mjäh miks toi pirtelötyttö on muokattu tollaseks kun se on alunperin ilman lävistyksiä, venytyksiä ja tatuointeja? :( Ei sillä, että niissä olis jotain vikaa, ei todellakaan oo koska täälläkin kirjottelee juurikin lävistetty ja tatuoitu tyttö mutta silti. Narhalsjidhsaöl. Miksi?

    VastaaPoista
  2. Ai mä en oo tainnut nähdä semmosta kuvaa ilman noita kaikkia :o Mutta uteliaana Googlesta hain ja erittäin nätti ihminen kyllä ilmankin, tiedä sitten miksi sitä on joku muokannut.

    VastaaPoista

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)