Sivut

lauantai 27. kesäkuuta 2009

Superficial crisis

Moi ja anteeks mun epämääränen päivitystahti. Tällä kertaa voin tosin syyttää laiskuuteni ja aikaansaamattomuuteni lisäks myös vähän tietokoneita. Yks nimittäin taas kuvaannollisesti sanoen hajos käsiin. Toisaalta se oli susi jo syntyessään, ettei siitä sen enempää. Uus on nyt kumminkin toiminu ihan kivasti, vaikka Vista aiheuttaa välistä aina inansa harmaita hiuksia (tai sitten ne johtuu hopeeshampoosta). Nettikin on tässä jokusen päivän pätkiny aina välillä, mutta ehkä me selvitään tän kanssa :D Huvittaa vaan nähdä mitä tää sanoo sitten, kun joskus saan Sims 3 hankittua. Oon nyt jo ympännyt tän täyteen kaikkee pientä kivaa, joten... saa nähdä :D

Mutta sitten asiaan: Mulla on pitkästä aikaa kunnon tyyli- ja vaate- ja hiuskriisi kaikki päällä yhtä aikaa. Lisäks ottaa päästä etten saanut taaskaan kesätöitä joten oon taas melkein yhtä kuin rahaton.


Tässä kuvassa pääosaa esittää kivat otsahiukset

Jos yks bad hair day ei riitä, niin miltä kuulostaa bad hair year? Mulla on ollut tää sama pää nyt varmaan noin vuoden, mutta ei vaan oo yhtään mitään hajua mitä muutostakaan tälle haluais/uskaltais tehä. Oon nyt yrittänyt kasvattaa hiuksiani ja jotenkin siinä jopa onnistunut, mutta... asdifjhasdglasd! Lasien takia mun täytyy laittaa nää aina just tietyllä tavalla, mikä on ärsyttävää. Ois kohtuu mukavaa jonain aamuna vois jättää suoristamatta ja tukehduttamatta näitä lakkaan. Mutta mä varmaan meen näillä vielä just sen aikaa että jostain taivaalta putoo tonni käteen ja pääsen semmotteeseen silmälaserjuttuun ja pääsen eroon laseista :---p

Kaapeissa ei tunnu olevan mitään muuta kun järjetön kasa vanhoja riepuja muun muassa ala-asteelta, joita yritän epätoivosesti myydä Huuto.netissä saadakseni vähän jotain pientä avustusta uusien ostamiseen. Lisäks oon muutenkin hamstrannut kasaan kaikkee mahdollista mitä voisin pistää myyntiin. Niitä joitakin käyttökelposia ja harvoja ihania vaatekkappaleita mitä multa löytyy en sitten osaakaan yhdistellä mitenkään kauheen monipuolisesti tai kivasti. Kuolen! :<

Tein Polyvoressa kollaasin aiheeseen liittyen. Kaikki röyhelöt ja pastellivärit ja muut söpöt asiat on alkanut himottaa aika kovasti, mutta niin himottaa myös samat tutut printtipaidat ja raastetut farkut ja kaikki. Mutta arvatkaa mikäs ratkaisis kaikki mun maalliset ongelmani? RAHA :---)

4 kommenttia:

  1. Ihania kaikki nuo vaatteet! mie haluun kans. Raha nyt ei sinänsä ole mulla ongelma, mutta en vaan suunnilleen ikinä LÖYDÄ mitään :) rakastuin erityisesti nuihin live love laugh rannerenkaisiin... :D

    VastaaPoista
  2. Voi läähs mullakaan ei rahaa! Tulin just mökiltä ja heti töitä, mut ei oo kovin hyväpalkkasta tää mun duuni:S
    Haluan muuten farkut:D

    VastaaPoista
  3. Anre Mä kyllä löytäsin, tai lähtisin sitten vaikka ulkomaille ettiin jos ei muuten :D
    Ja nuo live love laugh on muuten sormuksia, vaikka rannerenkainakin ne olis kyllä ihanat :)

    nnna Kuten sanoin, olit siellä mökillä liikaa auringossa :-)

    VastaaPoista
  4. no ei ne sormuksinakaan hassummat olis, voisin haluta ne silti :)

    VastaaPoista

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)