Sivut

maanantai 17. joulukuuta 2012

My Naked Truth

Minä myös! Mieleni teki hypätä junaan heti kun bongailin niitä ensimmäisiä osallistumisia Veeran haasteeseen, mutta se vähän unohtui akuutimpien juttujen takia. Mutta niinhän ne väittävät, että parempi myöhään kuin ei silloinkaan, joten tässä teille taas yksi naama (sekä hiukset) suoraan yöunien jäljiltä ja sen lisäksi ekstrana toinen naama suunnilleen tunnin päästä heräämisestä:

Sen jälkeen kun yläasteella aloin hyödyntää pakkelia "virheideni" peittelyssä, en pariin vuoteen suostunut postilaatikollekaan ilman meikkivoidetta kuin pimeässä saati sitten että oisin lähtenyt pidemmälle ilman silmien meikkaamista. Mulla oli niin huono iho silloin, että nykyistä huomattavasti parantunutta lärviä katsellessa sitä on välillä vaikea uskoa. Yllätyn joka kerta, kun katson kuvia muutaman vuoden takaa ja muistan miten paljon mulla finnejä olikaan. Itsetunto mulla oli toisinaan erittäin huono ja ihmettelen miksi siitä huolimatta innostuin ernuilemaan ja näin vaivaa erottuakseni massasta.

Nykyään oon kiivennyt ylös kuopastani ja uskaltaudun ongelmitta ihmisten ilmoille pelkän meikkivoiteen avulla, jos vaan suoristan otsiksen ja laitan piilarit. Muistelin että oon jo kerran aikaisemminkin laittanut tänne kuvia ilman meikkiä, mutta erona on suoristettu (ja ylipitkä) otsis. Tuo suoristaminen pelastaa paljon, koska mun kasvoissa on pyöreitä muotoja tarpeeksi jo ilman taipuisaa otsistakin. :D

Mutta eipä mulla tähän aiheeseen sen kummemmin lisättävää, ei tahdo irrota selkeää tekstiä ja oon yrittänyt vääntää tätä postausta nyt niin pitkään, että saa riittää. :D

Here's my partake in Veera's Naked Truth challenge.

6 kommenttia:

  1. Oot nätti! Rykkään sun hiuksista ihan hirveesti. :-) Ja sulle sopii hyvin lasit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ja kiva kuulla että laskitkin sopii, koska itelle tulee aina niitä päiviä että tekee mieli rynnätä semmotteeseen laserleikkaukseen, kun lasit ei vaan tunnu istuvan nenälle ollenkaan. :-D

      Poista

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)