Sivut

lauantai 2. lokakuuta 2010

Syyskuun parhaat

Oho oho, meinasi ihan unohtua nämä parhaudet syyskuulta! En tajua miten tää kuukausi on tuntunut ihan käsittämättömän kiireiseltä ja mennyt ohi ihan hujauksessa. Enkä loppujen lopuks edes muista juuri mitään koko ajalta. Ootteko ihan varmoja, ettei nyt oo sittenkin 2. syyskuuta?

Syyskuun...

...parhaat biisit:
Del Shannon - Runaway
Siitä on pieni ikuisuus, kun viimeksi oon tän biisin kuullut, eikä mulla ollut mitään hajua siitäkään, kuka tän esittää. Sitten sitä yhtäkkiä eräänä iltana soitettiin radiossa ja innostuin aika pahasti. Tää on niin mahtava :D

Infected Mushroom - The Legend of the black Shawarma
Jostain syystä tän biisin lyriikat on pitänyt mut loistavalla tuulella viimeiset pari viikkoa :D


...parhaat unet:
Yhdessä unessa oli mopsi, joka osasi tehdä kuperkeikan sekä etu- että takaperin. Toisessa unessa mulla heilui pari hammasta ja lopulta ne putosi. Siinä kohtaa tajusin, että tämä on unta, koska nään usein tuommosia unia, että hiukset lähtee, hampaat putoo tai kynnet irtoilee. Ja sitten kun olin sen tajunnut, niin niitä hampaita putosi ihan helvetin paljon lisää. Ihan kuin mulla olisi ollut miljoona hammasta ja kaikki vaan putos ja tulvi pihalle suusta kerralla.

...phail:
Jos viime kuussa oli niin huono terveystiedon aine, että oli vähän kaunokirjallista säväystä siinä, niin tässä kuussa tuli kirjoitettua yksi niin hyvä, että opettaja vähän epäili mun copypastenneen sen jostain netistä suoraan :---)

...onnellisin onnistuminen:
Olin taas hippasen paiseissa kaikkien kokeiden takia, mutta niin siinä kävi, että jopa Ruotsista pääsin läpi. Ja se oli jopa viimenen pakollinen kurssi sitä ainetta ja sain kun sainkin keskiarvon pidettyä yli seittemän! Ja oikeastaan kaikki muutkin kokeet meni ihan hiton hyvin ottaen huomioon kuinka paljon aikaa käytin hermoilemiseen ja kuinka minimaalisesti lukemiseen.

...lainaus:
You are 1 person out of 7 billion people on 1 planet out of 8 planets in 1 starsystem out of 100 billion starsystems in 1 galaxy out of 100 billion galaxies and you are enormously insignificant.


...random:


...inspiraatiokuvat:









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)