Sivut

keskiviikko 13. toukokuuta 2009

Toivon vaan että törmään aikakoneeseen joka veis mut aikaan toiseen missä ei tarttis pohtia kaikkea arkista vaan vois ettiä totuutta Arthur C. Clarkis

tyhmä otsikko siitä jäi puuttuun kaks kirjainta pitäis olla että arthur c. clarkista...

Kameraan ilmesty tänään 95 kuvaa, joissa mä esiinnyn jopa 18 kertaa :DD Yritettiin selvästi saada vähän kuvia yssien kavereiden blogiin (jos ne saa sen joskus käyntiin) ;-) Niin ja kaiken päälle melki puolet kuvista on ihan sössöjä aika laadukkaita, kun kameran käsisäädöt oli vähän missä sattu, mutta eräs oli niin innoissaan kuvaamisesta ettei se tainnu paljoo häiritä :--D

Viereisessä kuvassa näkyy ihana kaulakoru, jonka ostin JC:stä viidellä eurolla ja sain kymmenen senttiä takasin (säästin ruuasta joten sain ostaa tän haha). Voisin ehkä lakata käyttämästä mun superpaksua huivia ja siirtyä kaulakoruihin, kun tuolla ulkona on ehkä lämmin.
Mutta juu sitten näkyy myös, että vaihdoin Ginasta ostamani valkosen tunikan harmaaseen yksilöön. Totesin, että toi valkonen ei ihan näyttäny hyvältä mun luonnottoman vaaleen vaaleenpunasen ihon kanssa (for real jos en paremmin tietäis sanoisin olevani albiino). Tosin kotona huomasin että näissä on eri printit (valkosessa kivempi), mutta ei tääkään oo ruma. Printtiä tosin ei näy tässä hienossa nopeessa kuvassa jonka otin mutta ei maha mitöön.



Päivän asu!! Nyt mun kaverit on oikein tyytyväisiä kun ne koko päivän hoki että musta täytyy saada päivän asu -kuva. En vaan tajua miten mä vääntelen noita jalkojani ku toinen on puolet paksumpi ku toinen ja sitten toi nilkka oli tuolleen ihmeellisesti joka kuvassa. Voi voi... :DD


Katsokaa olen iloinen albiinolapsi, todella sulokasta!

5 kommenttia:

  1. Sä ostit sen korun:) ja mitään et puhunu...;P etkä kyl pahemmin tosta tunikastakaan%) Mut he jees tos kohas mis kirjotat et "ei maha mitöön", niin luulin sun tarkottavan ruumiinosaa;DDD vitsikästä.

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti et mun ottamia kuvia hauku "ihan sössöiks"! Niih..

    VastaaPoista
  3. Marilyn-muki puhuin mä joillekin mutta oma moka kun et ollu paikalla ;---P

    Purkkapussi Mitä siellähän lukee että aika laadukkaita ! :D Ei vaan ei se ollut sinun vikasi vaan kameran asetusten :-)

    VastaaPoista

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)